:::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog alBayt Solution Centre ::: Menawarkan kaedah Pelengkap/ Komplimentari untuk membantu menangani apa jua masalah kesihatan menggunakan kaedah Homeopathy/ Naturopathy tanpa Bahanan Kimia @ Side Effect yang teruk ....Hubungi ::: STe [Assoc] ND. UstDi 018-245 3824 :::

RCCWW - stevia pemanis minuman/ makanan

Di Eropah, kegunaan stevia sebagai pemanis mula disedari pada kurun ke-16 dan ia kemudian dibawa ke Asia. Kajian mengenai tumbuhan ini dimulakan pada awal kurun ke-19 apabila pengkaji di Brazil mendengar cerita yang sehelai daun stevia boleh memaniskan sebiji buah peria dan secawan teh herba yang kelat.

alhamduliLLAH, RCCWW yang diterajui oleh En Azman anak jati Johor/ pusat perniagaan di Johor telah memperkenalkan pelan perniagaan yang mampu milik terkini. saya akan senaraikan di bawah ini nanti.

Jika anda masih merasakan BEBAN, makanya memang anda PEMALAS sungguhlah yer. Antara diberikan mata kail atau ikan sahaja. 

Sebarang pertanyaan/ konsultasi boleh berhubung dengan saya NDr Ustaz Rosdi melalui talian wassap 018-245 3824 @ wasap.my/60182453824/rccwwStevia2020

No comments:

Post a Comment