:::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog alBayt Solution Centre ::: Menawarkan kaedah Pelengkap/ Komplimentari untuk membantu menangani apa jua masalah kesihatan menggunakan kaedah Homeopathy/ Naturopathy tanpa Bahanan Kimia @ Side Effect yang teruk ....Hubungi ::: STe [Assoc] ND. UstDi 018-245 3824 :::

Homeopathy Detox/ nt-Viruz



Insya Allah, dalam keadaan kes Covid19 yang meningkat saban hari [PKP 3.0] ni, kita berusahalah dengan apa jua kaedah sekalipun untuk kita jauhkan diri dari Virus berkenaan. Di sini saya sharekan apa yang saya pernah gunakan kepada anak sulong saya sendiri.


Pengalaman Anak Sendiri

Anak sulong saya terlibat dgn gelombang pertama di Masjid Sri Petaling dulu.

Saya bekalkan Homeopathy NtVirus saya dan Kapsul Bawang Dayak.

Ketika wabak menular. Anak sy dh kembali ke Terengganu. 2 mggu x dpt kontek dia sbb tak tau di mana dia buat Jemaah Tabligh dia

Bila dah tau, saya g amek dan buat swab test di Hospital Terengganu dan Klinik Kesihatan. 3 x jugak swab test.

AlhamduliLLAH.. negatif.

Gelombang Kedua sekali lg anak saya di kurung di Madrasahnya, di Madrasah Kubang Bujuk. Menular wabak tu dr sana. Gara2 pelajar dr luar Terengganu yg dtg x kuarantin.

Mmg homeopathy tu anak sy bawak dan amal. Dalam bilik dia 13 org. 3 positif. Dan selebihnya 10 org lg.. Tak kena sebab amek homeopathy sama2 dgn anak saya (amek homeopathy dgn izin anak saya)

Cara Guna Produk berkenaan:
 


No comments:

Post a Comment