:::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog alBayt Solution Centre ::: Menawarkan kaedah Pelengkap/ Komplimentari untuk membantu menangani apa jua masalah kesihatan menggunakan kaedah Homeopathy/ Naturopathy tanpa Bahanan Kimia @ Side Effect yang teruk ....Hubungi ::: STe [Assoc] ND. UstDi 018-245 3824 :::

DETOX HOMEO


Saya berpegang bahawa Allah Taala menyediakan bahanan dalam pelbagai kaedah samada alamiah ataupun homeopathy dalam menDETOX. Saya lebih cenderung menggunakan Homoepathy kerana ianya SELAMAT digunakan.
.
Saya menggunakan Nux Vom untuk mengeluarkan sesuatu yang tidak elok daripada BADAN saya dan ahli keluarga saya.
.
Formulasi ini boleh digunakan SEBELUM dan SELEPAS suntikan Vaksin. Yer, setiap pengamal homeopathy tak sama cara nya kerana setiap mereka melalui fasa PERGURUAN berbeza. Namun, saya dah amal NV dah lama dalam perawatan Homeopathy saya. AlhamduliLLAH, MUJARAB dengan izinNya jua.
.
Hubungi:
UstDi, NDr. 018-2453824

No comments:

Post a Comment