:::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog alBayt Solution Centre ::: Menawarkan kaedah Pelengkap/ Komplimentari untuk membantu menangani apa jua masalah kesihatan menggunakan kaedah Homeopathy/ Naturopathy tanpa Bahanan Kimia @ Side Effect yang teruk ....Hubungi ::: STe [Assoc] ND. UstDi 018-245 3824 :::

Jom Jana Income dan Lepaskan Diri Dari Hutang

Pernah terbaca tak???

Apabila Mark Zuckerberg, Founder of Facebook bawa 5 org kawan beliau utk berbincang mengenai mewujudkan Facebook. Tetapi hanya ada 2 kawan yg datang utk mendengar. Dan skrg kedua-dua org tersebut juga adalah billionaire dgn profit 6.5 Billion dan 3.4 Billion. Iaitu Dustin Moskovitz dan Eduardo Saverin. 3 lagi kawan beliau yg tidak datang pada masa itu skrg bekerja di syarikat beliau. :)

MORAL:
Apabila seseorang tawarkan anda peluang perniagaan, Ambil saja walaupun anda masih belum faham. Kerana peluang bkn dtg berkali2. "Fikir dulu la" dan "nanti la" akan buatkan anda kerugian besar dan buang banyak masa dan duit anda sepanjang memikirkan peluang tersebut.
Peluang bkn dtg berkali2. Suatu hari nanti, apabila anda berjaya, anda akan berterima kasih pd diri anda kerana melakukan keputusan yg betul. 
Seperti apa yg berlaku kpd 2 org kawan Mark Zuckerberg. :)

No comments:

Post a Comment