:::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog alBayt Solution Centre ::: Menawarkan kaedah Pelengkap/ Komplimentari untuk membantu menangani apa jua masalah kesihatan menggunakan kaedah Homeopathy/ Naturopathy tanpa Bahanan Kimia @ Side Effect yang teruk ....Hubungi ::: STe [Assoc] ND. UstDi 018-245 3824 :::

PIL SYIFA' AL-BAYT



Ikhtiar bagi membantu tuan/puan/cik/ Datuk/ Datin/ Tan Sri/ Puan Sri dalam merawat pelbagai masalah berkaitan GANGGUAN MAKHLUK HALUS dari segi SIHIR/ SAKA/ dll... Lebih 2000 botol sudah dipasarkan dalam masa 2 bulan sahaja.

Usaha dari kita jua, KESEMBUHAN dariNya jua. Tak rugi anda berUSAHA sebaik mungkin. Kes terbaharu yang dirawat menggunakan Pil Syifa' ialah :

1- Kes Saka Sebelah Ibu: berdamping terus dengan si anak perempuan kerana anak berkenaan berhajat dan berminat dengan Gelang Emas arwah ibunya. Sehinggakan si anak dalam kerasukan memarahi ayahnya supaya jangan menjual/ berikan kepada anak-anak yang lain.

2- Kes Sihir : Guru yang terlibat dengan Sihir selama lebih 15 tahun AlhamduLILLAH sembuh dengan 3 botol Pil Syifak. Jadi jika tak mencuba kita tidak akan tahu.

Hubungi segera STe (Assoc) NDr UstDi 018-2453824 @ wasap.my/60182453824/pilsyifak

============================================

Darul Mualij pernah menjadi ejen Pil Syifak alBayt [dengan izin saya benarkan reBrand jenama saya dengan jumlah botol yang tertentu]

Testimoni:




No comments:

Post a Comment