:::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog alBayt Solution Centre ::: Menawarkan kaedah Pelengkap/ Komplimentari untuk membantu menangani apa jua masalah kesihatan menggunakan kaedah Homeopathy/ Naturopathy tanpa Bahanan Kimia @ Side Effect yang teruk ....Hubungi ::: STe [Assoc] ND. UstDi 018-245 3824 :::

KESAN TOKSIN PADA BADAN

 

KESAN KEMUDARATAN TOKSIN KEPADA TUBUH?

Hakikatnya, pengambilan makanan terlalu berasid seperti daging, makanan diperhalus seperti nasi, roti, gula, manisan, makanan goreng berminyak, protein dan lain-lain adalah faktor yang menyumbang kepada masalah kesihatan. Di samping itu, makanan yang mengandungi bahan kimia seperti pengawet, pewarna dan perasa tiruan, antibiotik, racun perosak dan lain-lain.

Jika badan terlalu berasid serta berlaku proses penapaian dalam usus akan meningkatkan kandungan toksin di dalam badan kita. Toksin tersebut akan diserap dan melekat dalam darah yang menyebabkan terjadinya pelbagai masalah kesihatan atau penyakit. Antara penyakit yang diakibatkan oleh tindakbalas toksin dalam darah, ialah:


PENYAKIT JANTUNG / TEKANAN DARAH TINGGI
Toksin yang melekat di dalam darah akan menjejaskan kelancaran perjalanan darah. Ia menyebabkan jantung, bekerja lebih kuat untuk melancarkan perjalanan darah yang melalui saluran yang tersumbat. Ia akan mengakibatkan pembesarana jantung, sementara tekanan ke atas saluran tersumbat akan mengakibatkan tekanan darah tinggi. Di samping itu, buah pinggang dan sistem endoktrin dalam usaha membersihkan toksin akan merembes pelbagai jenis kimia yang menyebabkan terjadinya tekanan darah tinggi.

PENYAKIT KULIT
Penyakit kulit terjadi apabila toksin dalam darah cuba keluar melalui kulit. Pengumpulan toksin di dalam kulit akan mengakibatkan penyakit seperti jerawat, furunkel dan lain-lain.

DEMAM
Demam adalah proses semulajadi badan untuk membersihkan diri sendiri. Apabila sel darah putih menentang toksin di dalam badan, kadar metabolisme semakin cepat, mengakibatkan tubuh mendapat demam.

TUMOR
Tumor juga berpunca daripada bahan buangan bertoksin yang berkumpul di pelbagai tisu badan.Oleh itu, langkah awal untuk mengelakkan penyakit ialah dengan membuang toksin dan tidak semata-mata mengawal sebarang penyakit dengan ubat sahaja.

TIDAK ramai yang terfikir untuk melakukan pembuangan toksin atau kotoran dalam badan. Cuba bayangkan jika seseorang yang tidak pernah membuang toksin sejak lahir hingga sekarang, ini bermakna sudah pelbagai sisa toksin terkumpul di dalam badannya. Ingat TOKSIN bahaya untuk tubuh kita.

JADI BERTINDAK SEKARANG!!!
Singkirkan toksin dari tubuh badan anda dengan "RCC FIBER DETOX"

Fiber Detox adalah salah satu produk keluaran RCC yang terbaik. tujuan utama RCC fiber diperkenalkan adalah untuk memberi kesihatan yang terbaik melalui detox secara asli, awet muda dan meningkatkan imunisasi dengan menyingkirkan sisa toksik.

RCC fiber detox datang dalam bentuk cecair bagi memudahkan pergerakan usus serta melembutkan najis dan menyingkirkan masalah sembelit. Ianya juga dapat membantu mengurangkan kolestrol dalam badan.

RCC Fiber Detox! Satu Fomula yang dapat membantu ANDA untuk memiliki usus yang sihat disamping dapat menurunkan berat badan.

1 comment:

  1. Izin promo ya Admin^^
    bosan tidak ada yang mau di kerjakan, mau di rumah saja suntuk,
    mau keluar tidak tahu mesti kemana, dari pada bingung
    mari bergabung dengan kami di ionqq^^com, permainan yang menarik dan menguras emosi
    ayo ditunggu apa lagi.. segera bergabung ya dengan kami...
    add Whatshapp : +85515373217 ^_~ :))

    ReplyDelete