:::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog alBayt Solution Centre ::: Menawarkan kaedah Pelengkap/ Komplimentari untuk membantu menangani apa jua masalah kesihatan menggunakan kaedah Homeopathy/ Naturopathy tanpa Bahanan Kimia @ Side Effect yang teruk ....Hubungi ::: STe [Assoc] ND. UstDi 018-245 3824 :::

DETOX DENGAN FIBER DETOX STEVIA - Terengganu

Segala tempahan produk sila ke wasap.my/60182453824/FiberDetoxRCCWW


Apakah itu Toxin (toksin)?
Toxin atau toksik adalah bahan buangan beracun dan kekotoran yang boleh membahayakan sistem tubuh badan manusia. Dari mana toksik ini datang?
Toksik ada disekeliling kita. Berpunca daripada pencemaran, asap rokok, asap kenderaan, debu-debu jalanan, habuk yang berterbangan di udara, sabun pencuci, bahan makanan dan minuman yang telah dicampur dengan bahan-bahan kimia seperti bahan pengawet, perisa tambahan, bahan pewarna dan sebagainya.
Kesannya menyebabkan darah berasid, sistem perjalanan darah terjejas dan mengundang penyakit-penyakit kronik seperti strok, darah tinggi, diabetes dan sakit jantung.

Tanda-tanda anda perlu Detox
Adakah anda mengalami masalah-masalah ini. Jom kita check antara masalah-masalah yang sering di alami akibat pengumpulan toksin yang berlebihan seperti :
  1. Sembelit
  2. Sakit kepala
  3. Letih dan tiada tenaga
  4. Perut kembung dan bergas
  5. Nafas berbau
  6. Perut berlipat
  7. Keinginan makan berlebihan
  8. Kulit berminyak, berjerawat dan kusam.
  9. Bahagian keliling mata, celah peha, bawah lengan menjadi gelap.
  10. Selulit
  11. Selalu sakit disebabkan daya imunisasi yang lemah
  12. Peredarah darah yang lemah
  13. Jika anda kerap mengalami simptom-simptom di atas, itu tandanya anda perlu menyahtoksikan/detox badan anda.

No comments:

Post a Comment